Klein verhaaltje - Reisverslag uit Ho, Ghana van Kristel Acker - WaarBenJij.nu Klein verhaaltje - Reisverslag uit Ho, Ghana van Kristel Acker - WaarBenJij.nu

Klein verhaaltje

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

04 Februari 2010 | Ghana, Ho

Hoi hoi,

Even heel vlug een update. Ik ben gisteravond naar de meeting geweest en we hebben met Kwasi gesproken. Hij was geintresseerd in de school en zelfs zo erg dat we morgen om 9 uur er heen gaan met 4 vrijwilligers en Kwasi. Dus ik ben benieuwd wat we morgen gaan zien en ik hoop dat we veel kunnen betekenen voor deze school en de kinderen.

Ik houd jullie op de hoogte, maar ik was zo blij dat Kwasi geintresseerd is in de school dat ik het even met jullie wilde delen.

tot snel, de foto's volgen!

Liefs, Kristel

• 04 Februari 2010 - 14:43

Nicole Tielemans:

Oeh! Leuk leuk! Ben benieuwd!!

Xx Nicole

• 04 Februari 2010 - 14:48

Do:

Blij is zacht uitgedrukt;)

• 04 Februari 2010 - 14:49

Kristel Van Den Acker:

haha ja dorianne, maar ik denk dat we er allemaal wel erg blij mee zijn :)

• 04 Februari 2010 - 21:35

Mirjam:

Ha Kristel,
    Je maakt wat mee zeg. Ja dat het er anders aan toe gaat dan bij ons, dat weten we, maar dat ze echt nog slaan...... Vreselijk, vooral als je er zelf bij bent. Wat goed van je dat je op zoek bent naar een ander project om te steunen.
    Blijf genieten en zo lekker positief!
    groetjes,
    Mirjam

• 05 Februari 2010 - 13:22

Frans:

Hey krissie fijn dat het weer goed gaat met je wat was het gezellig hoorde ik bij pim weer lekker gelachen en denk maar zo een dag niet gelachen is een dag niet geleeft hahahaha Leuk trouwens dat Pim al eerder kan komen alles snel geregeld aleen zijn wij dan nog in portugal als hij vertrekt maar hij doet het voor jou.En voor zichzelf hahaha dan ziet hij je weer eerder!!!! Nogmaals leuke verhalen en we blijven je volgen groeten Franske

• 05 Februari 2010 - 16:06

Suus:

Ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen.
    En of er grote verschillen zijn. Hoe lang is het trouwens reizen?

Veel plezier dit weekend bij de watervallen!
    Liefs Suus

• 07 Februari 2010 - 10:21

Sandra De Wit:

Hey Kristel,

Wat een verhalen allemaal zeg!!
    En ik had inderdaad al gehoord van je moeder dat je ziek was.
    Echt balen! Maar gelukkig zie ik hier dat het nu weer beter met je gaat!!;)
    Geniet er nu maar van meid! Hier is het nog steeds verschrikkelijk koud en super veel snow!
    Dus ben eigenlijk wel een beetje jalours op jou...

Veel groetjes van je schoonheidsspecialiste!!

• 07 Februari 2010 - 20:50

Opa:

hallo kleine meid ik heb even je berichtjes zitten kijken, en gezien dat het al wel beter gaat en dat je ziekte weer voorbij is gelukkig maar dan kan je er weer met volle moet tegenaan en het begin is altijd moeilijk. maar ik hoorde van je zus dat je een ander projext heb ondekt waar je ook mede werking heb van je begeleiders , en dat het projext nog moet worden opgestart en waar zij jou bijdragen erg goed kunnen gebruiken , nou dat vind ik erg goed van je en ik zou zeggen ga zo door dan weet je dat je geld goed is tercht gekomen verder wens ik je heel veel sterkte en tot de volgende keer . groetjes aan allen OPA

• 08 Februari 2010 - 15:17

Papa:

Hé Kristel,

Ben erg benieuwd naar die "andere school" en wacht je VERHAAL daarover af.
    Verder ben ik erg geïnteresseerd in de foto's van de apen en die enorme waterval.

Groeten en je-weet-wel.
    papa