Dag lieve oma.. - Reisverslag uit Uden, Nederland van Kristel Acker - WaarBenJij.nu Dag lieve oma.. - Reisverslag uit Uden, Nederland van Kristel Acker - WaarBenJij.nu

Dag lieve oma..

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

17 Maart 2010 | Nederland, Uden

Hallo allemaal, even een kort berichtje.

Zoals misschien de meeste lezers van mijn blog weten, is mijn oma afgelopen maandag overleden. Ze heeft geen pijn meer gehad en is rustig vanuit haar slaap gestorven. Afgelopen maandagavond ben ik terug naar huis gevlogen om toch van oma afscheid te kunnen nemen.
Morgen zal de avondwake zijn en vrijdag de begrafenis.Ik zal oma missen, maar het is goed zo. Ik zal haar nooit vergeten.
Volgende week vlieg ik weer terug naar Ghana, de 27e, om mijn verblijf daar af te maken.

Liefs, Kristel

• 18 Maart 2010 - 13:08

Marianne:

Hoi Kristel
    Gecondoleerd met oma en veel sterkte voor nu en de komende tijd. Ik hoop dat je vanaf de 27 ste toch nog van je reis kan genieten.
    Dikke knuffel van Marianne

• 18 Maart 2010 - 17:10

Kelly:

Hee kristel,
    Gecondoleerd en heel veel sterkte ook voor de rest van de familie. Toch
    nog veel plezier als je weer in Ghana bent.
    Kelly

• 18 Maart 2010 - 19:09

Mirjam:

Hoi Kristel,

Och, wat verdrietig voor je dat oma is overleden. Veel sterkte met alles.
    groetjes,
    Mirjam

• 18 Maart 2010 - 19:31

Nicole Tielemans:

Hoi Kristel,
    Gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte toegewenst. Toch hoop ik dat je nog kan genieten van je tijd in Ghana die weer komen gaat.

Xx Nicole

• 18 Maart 2010 - 19:42

FRANS:

Hey kris geweldig wat je gedaan hebt anders had je datje hele leven mee gedragen nu heb je zelfs even t woordje mogen doen in de kerk en ECHT afscheid kunnen nemen van jou oma. SUPER goed van je en hierna weer naar Ghana terug afmaken waar je mee bezig was en gelijk Pim meenemen das voor ons minder maar voor jou VEEEEEEL leukjer (hoop ik hahaha)
    Nogmaals geniet er van de 3,5 week en gauw weer tot ziens xxxxx

• 19 Maart 2010 - 08:19

Janny:

Kristel,

Gecondoleerd met het verlies van je oma. Veel sterkte!

Janny

• 19 Maart 2010 - 10:30

Marion/Fons:

Lieve Kristel, gecondoleerd met het verlies van jouw oma.
    Heel verdrietig allemaal. Veel sterkte de komende tijd ook voor jouw ouders en zus.

Wij wensen jou en Pim nog fijne weken vanaf de 27ste in Ghana.Goede reis samen en heel veel plezier.

• 19 Maart 2010 - 22:06

Sanne:

heey lieve Kristel,

toch wel een ontzettend vervelend toeval dat dit ons allebei gebeur is!
    zorg maar wel dat je visum oké is als je terug vliegt niet dat het zo gaat als bij mij.

geniet van die paar daagjes bij je familie ook al is de reden niet zo vrolijk.

groetjes

• 21 Maart 2010 - 23:56

Kristel:

Kristel, gecondoleerd met het verlies van je oma.Nu even bijkomen in Nederland!!!
    Je gaat terug naar Ghana samen met Pim, om heerlijk 3 weken vakantie te vieren....Je werk daar zit erop?....heel veel plezier,samen genieten!!!!

Groetjes.

• 22 Maart 2010 - 17:59

Jacqueline:

He Kristel,

Hoorde het van Sanne..
    Sterkte voor jou en je familie!

Wens ik jou en Pim in ieder geval toch alvast een hele fijne vakantie!

• 25 Maart 2010 - 10:10

Ad & Leny Bossers:

Dag Kristel,
    Je uitgebreide en levendige verslagen lezen
    wij altijd met veel genoegen. Het vermelden van het overlijden van je
    Oma heeft ons zeer getroffen, wij willen hierbij dan ook ons medeleven met jou en je familie betuigen.
    Je nieuwe reisverslagen zien wij weer met belangstelling tegemoet. Dat wij zo laat reageren, heeft alles te maken met het feit, dat onze PC niet de
    hoogste prioriteit heeft en soms na dagen weer eens wordt aangezet.
    Nog veel succes met je werk in Ghana.
    Ad en Leny